Pitanje: Običaj je kod nas da kada se nekome rodi dijete da mu se ispišu dove i ponešto iz Kur'ana, te se to zaveže za plećku ili vrat djeteta, i doista dijete biva u očitom duhovnom rahatluku (spokoju, miru), pa da li je to dozvoljeno?

Odgovor: Vješanje i kačenje zaštite i zapisa na odrasle ili djecu nije dozvoljeno, jer je to vješanje talismana, a Poslanik sallallahu alejhi ve sellem je zabranio vješanje talismana. A ako su ti talismani vradžbine, amuleti ili je na njima ispisan govor nerazumljivog značenja, ili imena šejtana ili džina ili nepoznata imena ili nešto drugo, to je onda zabranjeno- haram, jer to ruši akidu-vjerovanje, i apsolutno vodi ka širku po konsenzusu-idžmau svih muslimana. Ali ako su ti talismani (zapisi) iz Kur'ana, ili iz šerijatom propisanih dova, ispravnije je  mišljenje učenjaka, da ni takvo vješanje nije dozvoljeno, jer njihovo vješanje vodi ka vješanju onog što nije dozvoljeno, a ako se otvore vrata tome ljudi će to proširivati, pa će vješati i ono što nije dozvoljeno. S druge strane, vješanjem Kur'ana na dijete mi ponižavamo Kur'an, jer se djeca ne mogu čuvati od odlaska u nužnik, i od prljavštine (nedžaseta) i drugog, i ako bi se na djecu vješao Allahov govor, time bi se obezvrijedio, te stoga vješanje tih stvari nije dozvoljeno. A to što se time postiže duševni rahatluk ili izlječenje od bolesti, to ne upućuje da je to  dozvoljeno, jer je možda duševno olakšanje ili izlječenje bolesti poslije vješanja tih stvari, potrefilo Allahovu odredbu i određenje, a oni misle da je to radi vješanja. Kad je moguće da to bude i sa strane istidradža-prepuštanja ili kazne kako bi zapali u još veće zlo. Otuda kažemo da postizanje cilja čovjeka koji čini ove stvari, koje nisu propisane, ne upućuje na njihovu dozvoljenost, jer je to ili s strane istidradža, kazne ili je to potrefilo Allahovu odredbu, a to nema veze s vješanjem tih stvari, za koje ljudi misle da je zbog kačanja i time bivaju iskušani.